19 19 19


image9image11image10image14
Japp jag är 19 år. wey!

Haft en underbart skön vecka nere i Linköping.
Länge sen jag var där nu. Hade nästan glömt bort
hur det var där nere. Jag har fått sovit ut och varit med
världens underbaraste familj : )

Jag har varit på KOLMÅRDEN!
Min födelesedagspresent av niclas var en heldag
på Kolmården och sen få allt jag pekade på. Men jag pekade
inte så mkt. Pekade destomer (?) de andra dagarna : )
Där var vi på onsdag vilket betydde att jag firades 2 dagar.
På torsdag, självaste 16/8 väntades ett förvånadssvärt myskalas
enbart för mig : ) Superglá ! Med en härlig sång (med leifs startton)
mega kakfat, fet tårta och en välbehövd present så kunde inte min
19årsdag bli så mycket bättre :D

Jag har köpt ett par jeans! : O
Jag kör bil bättre än någonsin nu i Linköping
Jag kan laga omelett , god omelett till min hungriga karl
Jag saknar dig! : (

Turkiet på söndag!?
Förhoppningsvis så blir det så. Boka i sånafall på torsdag : )
Madde, agge och jag goes Turkiey !

Nu blir det mat och ..... beck?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0