poolparty?


TACK FÖR EN UNDERBAR HELG !
Jo visst vare poolparty för hela slanten i lördags.
Tillbringade min lördag och natt uppe i Leringen
i Sannas stuga. Jag, Sanna, Agge, Lina och Jocke : )
Underbart roligt hade jag iaf. Söndagen var värre : /
Inte riktigt som jag tänkt mig , men så ska det vara.
- " tro jag ska bli nykterist och börja plocka blåbär istället"

Jobbar på gör jag.
Underbart väder ute vilket gör att hela IKEA i stort sätt
står stilla. Inte mkt till jobb, men det är skönt.
Tjäna pengar och träffar underbara arbetskamrater! : )
men imorn är jag ledig. Vilket innebär SOL&BAD för
första gången nästan denna sommar. Jag åker till Krokviken
med min mp3. Någon som är ledig och vill med?

Nu blir det fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0