flopp!


det är inte min dag idag!

på jobbet är en pappa uppkäftig mot mig
och hotar mig med att jag inte ska få gå hem i tid.
barn lyssnar inte på migutan gör bara saker som
jag säger att dom inte får göra och bara skriker.

min frisyr är inte densamma. det har blivit långt
och nu känns det lika tråkigt igen. vad gör jag för fel?
+ att min hårfärg har blivit konstig.

åkte med tjejerna till birsta nu efter jobbet, öppet till 22.
alla har hitta nyårsklänning utom jag. som jag sagt tidigare
så är ju sannas underbart vacker och lina och agge ska ha likdan
svart fin tubtop. Jag provar en röd, en svart´och en kjol.
- den röda spricker i dragkedjan. sönder helt enkelt, kostade 499:-
- kjolen sitter som korvskinn.
- den svarta ser bara allmänt fånig ut.

drar på HM där jag sett och provat en klänning tidigare men i stan.
men ingen storlek till mig. så där rök allt.
Tro jag ska trotsa och klä mig i underställ och snowjoggers på nyår!
men ändå så längtarjag dit.

Jag kan inte rå för min otäcka känsla.
det är bara så jag känner, och det kan inte hjälpas! :/

nu ska jag ta ett bad.

Kommentarer
Postat av: angiieee

vad ör det för en otäck känsla? :O

2007-12-22 @ 02:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0