wiewiewie


Marie the fucking Picasso!
GRATTIS!


Värsta finalen någonsin men den bästa.
Jag hejade på marie och marie skulle bara vinna.
Det lär synas på telefonräkningen sen, flåt mamma! : )
Ja, det var nära ett nervsammanbrott, eller de blev det ändå , haha!

ja iaf , lugn och härlig kväll med massa fettissaker och skratt med alla tjejerna!
Imorgon blir dett jobb 12-16 så det blir skönt. Sen får jag se hur kvällen slutar.
Blir iaf lugn för mera jobb väntas på söndag .

Mina tankar om klippning stiger, jag vill jag vill jag VILL .
men fan alltså , vet redan nu att det kommer kännas som världens katastrof när det är gjort.
ja , jag vet...jag är en fegis : /

Ledig på måndag. Då blir det nog en runda på stan.
Gjort en liten inköpslista med lite grejs som behövs + att det är väl dax att
börja inhandla julklappar. Nikke kommer få en bra julklapp, tycker hans bror med :D

Nu bär det nog av till sängs med nån riktigt bra film.
HejDå!

11 månader <3

Kommentarer
Postat av: angiieee

Fegis! ;)

2007-12-08 @ 01:16:31
Postat av: anikkeonym

du kan vara 11 månader ;M

2007-12-09 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0