ynkliga sex dagar .


jaa , sex dagar till julafton.
Jag har fortfarande ingen julkänsla alls. Inte ens julklapparna är köpta.
Jag vill vara liten och ivrig. Då tuggande man ju på naglarna när det var
såhär nära julafton. Och pirret i magen för att jultomten skulle komma
gjorde så att aptiten bara försvann helt och hållet.  Det var jul det :  )

8dagar tills älskling kommer.<3
11 dagar till vemdalen. Ska bli så kul ! lääängtar ...

Idag är jag ledig. Borde egentligen springa ner på stan och
kolla om jag hittar något snyggt till nyår. Sanna kommer ju stråla
som bara den när hon kommer i sin champangefärgade tubtopklänning.
MEN VAD SKA JAG HA DÅ?
Det måste undersökas snarast.

Min dator är såklart sönder igen.
Så nu får jag använda mig av pappas stenåldersdator.
funkar väl det också , men det finns knappt någon musik och inga serier.
först inget internet sen när jag får det......ingen dator! i love it !


BTW
Sanna tog körkort OCH fick sin lägenhet just idag.
Vilket jag antar är hennes lyckjligaste dag på bra länge : )
Ja förutom då i lördags när hon fick spendera en helkväll med mig
och dricka teuqilashots (A) men jag är glad för hennes skull !

Lina fick besked om jobb idag.
Inte en dag försent. jag blir så glad!

Städning behövs !
Later!



Kommentarer
Postat av: sanna

Haha, tack hjärtat ;D

2007-12-19 @ 13:56:44
URL: http://sannadee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0