Angelparty på lördag.

Å FYFAN!
jag ser fram emot lördagen..
men fyfan vilken dag det kommer bli på många sätt  : )
Vi vet fortfarande inte om vi har skjuts till själva tävlingen så vi kanske kommer lunkandes där på vägen i Fränsta kl : 07:15 ? Ser ni 7 brudar med packningen på ryggen och en öl i handen , så är det vi! :D

Förövrigt så heter vårat lag; LAG BAKSLAG
Fast jag vet fan inte om det slår " team Björnhatt" haha.

Ja, somsagt börjar förfesten kl 07:00.
Startskottet går kl: 09:00 , och då är vi på hugget. 15.000:- tackar jag inte nej till .
Kommer kanske där ifrån vid tvåtiden då det blir Bykrogen med mat och mer öl.
Sen bär det förmodligen iväg till Ånge där vi sedan festar natten lång!
JA , jag kommer vara döööööd på söndag.

Imorgon är jag ledig , har återläsningsdag.
blir väl kanske stan då?

Sportlov nu till veckan. UNDERBART!
då ska jag bara sova och känna att jag lever.
Åker ner till Linköping på måndag och blir ompysslad.. hoppas jag : P
Efter sportlovet är det bara att hålla ut...
5 juni kl 15:00 lämnar jag allt som heter skola för ett bra tag.

Beställde förövrigt tid redan idag hos frisören, håruppsättning till balen.
ja kanske ska fundera också vad ajg ska ha för klänning ?

Nä nu blir det sängen med en smaskig Daimstrut!
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0