ÅRE !

Här kommer jag!
jag har packat klart , tror jag iaf ! Det känns klart.. Måste det iofs vara om jag tagit med mig allt som går.
Finns inte så mycket mer att packa faktiskt. Det börjar kännas i  magen..
Om 7 timmar sitter jag på bussen, förmodligen helt död och med Breaking Benjamin i öronen.

Färgade håret idag.
Ja . vad ska man säga? det blev mörkt , och precis som det brukar när jag färgar.
Men det var mycket nödvändigt, TRO MIG!  Passade på att klippa pappa på en gång ; )

Har hunnit med Bio ikväll också.. med agge!
Vi bestämde , eller rättare sagt jag bestämde att vi skulle se "Linas kvällsbok".
Den var bra faktiskt , pinsamt rolig.. Vi skratta iaf ! :D

Ja men , så nu är jag borta från allt i 2 hela lååånga veckor.
men vadå? det är ju bara två veckor , med dom jag älskar...
Ring vettja! , och jag ska försöka hinna med att skriva nåt också , ge er lite uppdatering :)

hörrö , DU.. niclas?
-kom ihåg att jag älskar dig! ;P





Kommentarer
Postat av: Paulina

Ska du åka bräda?

2007-02-04 @ 00:49:38
URL: http://superficials.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0