Håll mitt hjärta.

Min lediga vecka.
Är snart över. Idag har mamma och jag varit ut och shoppat det mesta inför ÅRE!
ja vad blev inhandlat? mat - mest nudlar och barnmat (jag ska leva enkelt) : )
massa duschgrejs, handskar och massa mer användbart.


Jag vill ha ett jobb och det är nu.
söker förfullt, men jaa. Det är svårt! Men enligt min mamma är det ju jätte enkelt , huh? Men har iaf bestämt mig att söka på SJ som tågvärdinna , wehey! ; )

Har blandade känslor inför ÅRE!
två veckor är väldigt låååång tid, och speciellt då med klassen, vilket kan orsaka att det känns som en ännu längre tid. Och speciellt då om jag hamnar i en stuga där jag inte får göra vad jag vill , då kommer ajg bli totalt jävla tokig! åh ..
BIT IHOP inte BRYT IHOP malin!

Jag har lite framtidsplaner efter studeneten.
jag har kollat upp en bartenderskola i Magaluf/Mallorca. verkar skitbra och jätte kul ! 15.000 :- , wehey ! ja somsagt saknas det bara ett jobb nurå , sen drar jag!
Hoppas att Lina fortfarande är inne på den linjen med mig :D
Sen ska vi ju till Turkiet på studentresa vi brudar.
Känns som jag har röven full den kommande sommar. Sa jag om förra sommaren med iofs.

Nä nu ska jag snart äta;
färga håret?
packa vidare- suck

har inte så mycket mer att tillägga ...
/ mNn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0