malin är hemma.

Men bara ett tag.
känns som jag är bara hemma för att packa om och dra igen.
Åker ju till Åre på söndag och blir borta två veckor. Så imorgon blir det att börja planera , vad ska jag ha med mig och inte? Jag hatar att packa. Har kommit fram till att jag är värdelös på att packa. Det blir aldrig bra, jag lär mig aldrig av mina misstag. Så.. kanske ska börja i tid !

I måndags var jag på linköpings äventyrsbad.
Säger bara , Paradisbadet. Mycket bättre .. men okeeeeej, jag hade jätte kul !
förutom att jag höll på dö i vågorna och drunkna när jag skulle kliva av "båten".. Haha!

Jag har lärt mig att aldrig mer skratta åt andras pinsamma upplevelser. Utan mer tycka så jävla synd om personen i fråga. NU förstår jag verkligen dig malin på riktigt. TammeFAN ska jag råka ut för samma sak , endast för att jag pratar om det. Ja - sjukt pinsamt ! men skratta du niclas ;)

mitt nya favoritband är iaf utan tvekan - Breaking Benjamin :D




Kommentarer
Postat av: niclas

: ) flåt att jag skrattar, men ändå. Det är lite komiskt ;)

2007-02-01 @ 00:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0