BAJS

Datorn är störd!
Jag kan inte lyssna på musik.
Jag kan inte titta på mina serier.
Jag kan inte kolla på mina bilder.
Datorn är alldeles TOM
Och snart blir ajg av med den i 10 dagar.
Den ska till Växsjö. (eller hur stavas det(?)
same shit.....

Studentlivet är hårt alltså : P
Har jobbat  två dagar nu och jag är helt slut!
Sover aldrig middag, men idag gjorde jag de.
Som madde sa, Du börjar lära dig malin! : )

Schemat ser helt okej ut.
två pass har jag klagat på faktiskt, som jag vill flytta!
ett är under gatufesten då Takida spelar, och ett vill jag
flytta så jag kan åka till niclas en dag tidigare : )
Det blev ju också bajs. Tänkte åka 15-16-17-18-19/8
Men sanna fyller 20år den 18:e på lördag.
Så ja , men det löser vi : )

Gatufesten snart, då kommer älsklingsälsklingen
och en hemlig vän , hihi!

12 bästa dagarna i mitt liv!

Somsagt , jag har inget liv genom denna sak, sääkert!
Så jag finns på min mobil om ni vill ta en liten pratstund!
Jag tackar absolut inte nej : )

KRISPTÅRTA NUUUUU!
bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0