JOBB?

Jo , jag måste erkänna att det går framåt.
har iaf fått iväg några ansökningar , det är ju alltid en början.
Att torka bajs gör jag endast i nödfall , absolut inte annars..
Det värsta är ju att det är där man får jobb , till 98% iaf. Både LIna och Madde
ska på inskolning nu på påsklovet. Så dom har ju jobb. eller ja , om man ser
torka bajs som ett yrke : P Jag utsätter mig inte för det en gång till.

Jag hoppas nudå att jag får nåt jobb iaf.
ett enda kan jag väl få?
Det lutar mer och mer mot en resa i augusti , för dom som vill.
Omöjligt att få med alla , men man kan ju alltid hoppas!

Bartenderplanerna fortsätter ...
Vill jätte gärna göra det , magaluf !
Skulle vara kul om jag fick med mig någon , lina vill : )

5 juni är dagen jag väntar på mest av allt just nu.
har så mkt just nu, att jag bara längtar tills jag får springa ut från skiten!
jag vill ha min studentmössa, och det är NU.
Jag är skitsnygg i den :D höhö
50-dagarsfest - mösspåtagningen - balen - lärarmiddag - student - EVIGT FESTANDE
hua , vad kul !

jag är hungrig'*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0