VÅRVINDAR


Ja jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till?
Värsta är att jag kan inte göra så mycket, för det spelar ingen roll.
Vad vinner man på att ljuga?
Vad vinner du på att ljuga?
du vinner inte äns vänner, bara ovänner!

Jag längtar så oerhört mycket till studenten.
Går inte att beskriva. Jag är så less på skolan och allt slit.
Den här veckan och förra har varit de värsta någonsin.
Det är något hela tiden, och då menar jag hela tiden!
På måndag ska en engelska-uppsats in. Och jag kan inte alls .
Pa-rapporten måste man också börja fundera över och redovisningen.
Jag hoppas bara det löser sig :/

Balklänningen är klar.
Jag och Sanna var först på plats, och fick det vi ville ha.
Hon en brun och jag en svart. Okej , jag vet att jag inte skulle ha svart.
Men jag kunde inte motstå den : P

Studentkläderna kom i tisdags, niiiiiiiiice!

På onsdag ska jag klippa mig. sköööönt
helt seriöst så har jag inte klippt mig på ett år, uschaa!
men jag hatar att gå till frisören, frisörskräck! sällan jag blir nöjd .....
Men jag tro faktiskt att det kan blir ganska....fagert denna gång ; )

Torsdag! wiiiie.
Ska först på arbetsintervju och sen bara......vänta......
Niclas och kim kommer : D sååå roligt. Och vi har faktiskt planerat en del.
Paradisbadet blir roligt , nu när dom byggt om och allt.
Visa att vi har mycket bättre än Linköpings "äventyrsbad" HaHa!
Jag längtar efter dig älskling <3

Ikväll blir det nog också lugnt tror jag...
Ska käka middag här åså, sen vet jag inte!
Tyvärr är man en grymt fattig student för närvarandet, och värre blir det..HUH

-Kanske ska gå en sväng i vårvädret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0