heja sverige .


Satt nu och läste andras bloggar och insåg hur mycket
 man missar på att bara lämna sundsvall i en vecka. Ex:
Sanna har hittat lägenhet och ska flytta,men jag har ingen aning om var?
Jaja, men jag trivs bra här iaf . alla tiders ! kommer hem på lördag troligtvis.

Idag satsade nikke och jag på att komma upp i tid, 8:00 ringde klockan.
Men vi ställde om till 9. Duktiga han klev upp men inte jag, I stället drömde
jag en sjuk dröm. Hur kan man drömma nåt sånt egentligen? HaHa!
Hur som helst väckte nikke mig precis när det blev spännande ,så då
klev jag upp och åt en halvmåne med ost och ett glas o´boy ,riktig frukost ! :)

Ångesten kröp fram igår efter en sjukt god och efterlängtad kebabtalkrik
med vitlökssås.. Så en promenad blev det här runt spåret i Vikingstad.
Jävligt mörkt och äckligt spår , men det var skönt :)

Ikväll är det Sverige-Lettland . Så vi blir bänkade framför tv:n
med saltapinnar och nötter . mys !

innebandyfruarna vare Sanna <3 hihi

Nu ska jag vinna på Lotto,
119 miljoner på spel , de ni! ; )

Later!





Kommentarer
Postat av: sanna

det får du se gumman, det blir nog
en del "get-togethers" där framöver ;)

2007-11-22 @ 18:11:38
URL: http://sannadee.blogg.se
Postat av: Kim

Var ju jag som myntade eran beteckninge- innebandyfruar=) :P haha

2007-11-25 @ 00:31:54
URL: http://shiim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0