kladdkaka är gott , javisst!


Jobbade till 19 idag.
imorgon till 19, men sovmorgon! regäl .

Imrose när jag vaknade kände jag mig sjuk.
Ont i halsen och kunde inte andas genom näsan.
Men nu känns det lite bättre , vill inte bli sjuk !

somsagt sovmorgon imorgon.
Sväng på stan kankse?
Vill ju ha dom där skorna , men alla tycker ju dom är fula! : P
Jag skulle mer säga fulsnygga : )

Nu är det den härliga "bli ännu tjockare-veckan".
På onsdag fyller Jocke år, på torsdag fyller mamma
och på söndag fyller Danne. Tur att ändå att inte familjen
Karlsson bodde här. Idag fyller Leif och på torsdag fyller också
Millan år. Hade nog blivit för mkt tjockisfika då. Räcker som det är : )
Måste kanske komma på presenter till mamms och danne?

Hursomhelst åker jag den 13:e
Oklart hur länge jag blir borta.
Får helt enkelt avgöras med tiden!

13:e ska jag också på vidareutbildning inom Ikea , de ni !

Ibland vet jag inte så mkt

Tror att det blir nån film nu och sängen.
Lycka till imorgon Linagumms, kommer gå bra : ) känner det, Call me!

GODNATT FOLKS!



image48


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0