tjugoåttonde november .

tidig morgon blev det idag.
Åt frukost hos Malin och Robin. Spelade lite guitar hero och jag är grym!
Dumpade av bobban på Ankarsvik för att sedan ta en tjejtripp på Birsta City.
Dela råd till julklappar men ingen kom särskilt mycket längre med ideérna.
Så vi hamnade tillslut på Charm för en kaffe. Kom hem efter mycket om och med.
Blev kvar ett tag på motorvägen för bilen bara dog. Volvo 740 , Love it !

Fikade med Sanna på CH , niice <3

Tränat har jag gjort idag med, javisst !
Sett Bonde söker fru och massor med vänner avsnitt.
En mysig hemmakväll med mig själv. Jag förtjänade det !

Imorgon ska jag på hockey med pappa. ÄNTLIGEN!
Timrå - Linköping , då är det krig !


OM EN MÅNAD

-
har julafton varit och jag är förhoppningsvis nöjd med mina julklappar.
- är jag förmodligen kräkless på julmaten men just nu längtar jag till julbordet.
- är Nikke här igen och jag får pussas och mysa. Om inte kim är i vägen så att säga!
För då är han också här och det är ju så himlarns roligt det också : )
- packar jag nog för fullt till den efterlängtade fjälltrippen med gänget till Vemdalen. wiiie!
- är jag inte arbetslös hoppas jag. GE MIG ETT NYTT KONTRAKT !
- är det snart år 2008 och jag hoppas det börjar bättre än år 2007.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0