bara så ni vet


så har jag införskaffat mig ett par skinnhandskar idag från HM, 179:-
nära på att det skulle bli en halsduk med men kunde aldrig riktgit bestämma.
Ändra ludda den ner hela jackan eller så var den på tok för lång eller fel färg.
det kanske blir det gråa ändå , eller vita?

Hårfärg blev det också.
Jag vet inte varför men jag tröttnar så fort på det ljusa slinggrejset!
så nu blev det ljusbrunt , slutar väl som råttfärgat eller nått liknande : O

Nyår är klart också.
Nyår firas i Vemdalen . Känns underbart. Jag menar , våra nyårsfirande brukar
inte sluta så jättelyckat kanske , förutom när jag bodde i huset då (A) höhö
Nä men det känns kul att veta redan nu vad som händer, och att det kommer bli GREAT!
12st packar in sig i bilarna och drar, Jag agge lina sanna emelie nikke kim jocke danne
peter ricky och cassandra : ) WEY - vilket gäng!

I helgen ska jag jobba, överlycklig !
känner att jag har inte råd att tacka nej, och det vill jag inte heller så : )
Jobbar alltså fredag, lördag, söndag och måndag !
Tjejerna drar jue till Ånge och nikke drar hem : /

Nä nu ska jag ha lite mys med älsklingsnikke <3
kanske skriver mer sen - Jag är glad idag : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0