...


mera jobb idag och ännu mer imorgon och mera dagen därpå .
känner mig helt slut, men det är ju härligt när lönen kommer.
Har fått lite tider nu fram till v.44. Så det känns ju tryggt och bra!

gick "ryggis" idag istället för sidsjön.
Skönt med lite variation. Det går bättre och gå med lite musik
som dunkar på i öronen  : P Så det blire mera av under mina turer.

Har precis duschat och nu vet jag inte alls vad som händer.
Ska iaf betala in pengar till Sanna för stugan över nyår.
Bara min käre bror slutar prata telefonen någongång och visar
endast liiiite intresse för mig.

Nikke gjorde 2 mål ikväll , go älskling! <3

Btw , jag hör magnus på parlamentet, så det blir det nu.
Bye!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0