javisst


en död malin.
Har varit en intensiv helg, men underhållande och rolig!
I fredags så hade lina då sin fest, lyckad till tusen. Synd bara att några sviker : /
men ibland kan man inte göra något åt det. Men jag var nöjd med sällskapet : )
Blev kanske lite mycket , för de flesta iaf så jag var inte ensam. Men eftersom
jobbet väntade på lördagmorgon, och det var min egen vilja för att få ihop lite pengar
till överlevnadskassan så mådde jag väl som jag förtjänade. Men jag hade kul , Huvudsaken!

Att jobba gick bra.
Naturligtvis en kaotisk dag med 30 3-5 åringar typ hela dagen ut.
Som att det skulle kunna stoppa mig? aa det brukar göra det.
Men nu gled jag på en krogrunda med ikeafolket. Jag älskar mitt jobb! haha

Så ja, idag är jag väldigt trött måste jag säga. Sova ut kom inte på frågan. Sanna
kom och hälsade på kl 10:00, och då blev det fart. kikade på idol och sen blev det
CH med madde. Kycklingsallad, allt i, vitlöksdressing och grovt bröd. En klassiker!

Nu ska jag snart hämta Nikke vid tåget.
Han kommer ju och hälsar på mig tills på fredag , wie <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0