håll mitt hjärta .


håll min själ ...

Sitter i Linköping.
Nikke är på träning så jag beslagtog datorn en stund.
Lyssnade på musik och helt plötsligt dök Björn Skifs med
håll mitt hjärta upp. Inte hört den på hur länge som helst.
Tankarna fördes självklart till farmor !
Sjukt vad jag saknar dig. Gått så fort, snart ett helt år.

Saknar dig favvo fammo! <3
2007-01-01 19.00

Då blev du himlens vackraste ängel .    


Imorgon ska vi på nåt mingelgrejs med LHC!  haha.
Äta mat åså sen match , sjukt kul. Men fortfarande timrå som gäller !

Lina och jag åker till Turkiet snart . MYS!
Snart kommer väl nikke hem, då blire att se den nyaste beckfilmen.
Återkommer framöver - saknar er där hemma !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0