mitt liv som bloggare


det tar sig.
Det blir iaf mer och mer jag bloggar, än förut.
sen om det är intressant hör inte hit ! : )

Jag försöker göra min blogg fräschare och coolare.
Men hur fan gör man då? När man kollar runt på alla
andra så äre så flott. Snygg bakgrund och massa finesser.
Nä , jag är nog inte en "riktig" bloggare..... Än .

Jag har i stort sätt packat klart.
Har lite smågrejs kvar kankse , som att fylla mp3. men annars så.
Jag är en van packare nu. Jag behöver inte alls lång tid på mig.
Jag bor i stort sätt i en resväska. - så imorn bär det av igen !
imorgon denna tid sitter nog Lina och jag på ballkongen med en efes <3
Min älskling blir kvar hemma : / <3
Kommer jue sakna dig Niclas!


Ring inte till mig , skicka sms - bäst och billigast så : )
jag svarar, garanterat . hejdå alla , och kalla sverige !

Turkiet 30/9 - 7/10


Kommentarer
Postat av: sanna

Du är utmanad! kolla in min blogg den 5/10e ;D
Puss babie

2007-10-05 @ 00:06:04
URL: http://sannadee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0