HEJ!


.. jag har megatråkigt !

ännu en helg. blev lite jobb och även utgång , så helt ok !
agge och lina drog till ånge så sanna och jag blev det på stadshuset.
ja det slutade väl att vi hamnade lite överallt kändes det som. men det var nice.
drack godaste drinken på stadshuset, godast på länge, men APdyr dock.
Tillräckligt så den runerade min plånbok för kvällen , men det var den värd iofs!
En sockrad mosad jordgubbe.
Sprit.
Sprite....typ!

valborg på onsdag.
det blir väl grillning om vädret tillåter.
känns som det blir en lugn valborg!

snart får jag träffa Nicke <3

nä , jag lägger väl mig !
så får jag se när jag somnar in...
Godnatt



Kommentarer
Postat av: agge

från en taggig buske! ;) hah!

2008-04-28 @ 23:49:22
URL: http://angiieee.blogg.se
Postat av: sanna

du kan räkna bort mig iaf :P

2008-04-29 @ 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0