lovely !


idag vaknade jag tidigt, eller ja rätt tidigt iaf.. väckte niclas också : )
klev upp och tittade ut och såg inte ETT moln på himmelen. Dressade om och la mig på ballkongen. och där låg jag hela dagen. Sanna och madde kom upp och joinade mig också . Tänkte att jag skulle ta och passa på när det är sol. Man vet ju aldrig när det blir nästa gång och plus att jag inte vill direkt göra debut i solen på hultsfred! : P och sen tar det inte lika fort för mig att få färg som för alla andra , nikke och sanna till exempel!

ska försöka komma upp tidigt imorogn med tänkte jag.
ta en morgonpromenad och göra något vettigt av dagen.
Ska kolla på tapeter med mamma ska jag göra. Ska ju byta rum : )
men har inte bestämt mig än vilken färg/färger , förslag?

one tree hill idag.
jag fullkomligt älskar den serien .

snart lön , men det blir förmodligen en bajslön  : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0