femtonde december .


..Är det någon som provat min  kräftsallad i helgen nudå?! :O

Måndag idag och jag har haft en skön helg.
I fredags blev det idol såklart, och den rätte vann!
Jag fick inte samma damputfall som förra året.
Jag tror att det finns på film med nånstans , haha.
Nä men så det slutade bra. Jag gillade Kevin Borg.

Lördagen blev bara massa mys framför tv:n.
Blev lite fotboll och innebandy med massa gotta.
Söndagen blev lite plugg och lucia på kvällen.
Lucia är mysigt såhär inför julen. Det är 9 dagar kvar.
Det känns konstigt alltså. Det går så himla fort.
Men jag längtar fortfarande till maten!
Jag har inte riktigt bestämt mig helt för alla julklappar.
Jag har lite alternativ känns det som. Förslag?

Just nu sitter jag och lyssnar på mix megapol och försöker komma igång med matten.
Måste göra klart allt idag nästan, så jag kan göra provet och skicka in det nu i veckan.
Sen göra slutprovet med innan jul. Den 28:e  är kursen slut och i jul vill jag inte sitta med plugg.
Då ska jag vara ledig och bara må gott, äta gott och umgås med alla nära och kära.
Tiden framöver känns som mycket händelserik. Nu först JUL, sen NYÅR och sen FLYTT!
Btw så blev vi en soffa rikare igår. Fick den i julklapp av Carina och Leif : ) Den blir bra.

Nä, nu måste jag plugga!

Kommentarer
Postat av: agge

åh vad är det för soffa då? :)jag har hunnit göra den där kräftsalladen än. Men det blir nog till veckan! Snart kommer du hem! :D och efter att du åkt ner igen så tar det inte alls lång tid innan vi träffas igen! Jag längtar sååå!

2008-12-15 @ 15:32:05
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0