ahapp!


jobbat idag. inte så värst länge , men det blev en del att göra.
Ledig imorn , vet inte alls vad som händer.. än! har inte bestämt nåt och sen blir det jobb på söndag.
En kortisdag då med , skönt !

veckan har gått sakta tycker  jag : /
har bara varit hemma sen förra fredagen och det känns som en evighet : O
Jag längtar efter Nikke <3 jag hoppas han längtar efter mig lika mycket som jag längtar efter han : P

jag har tråk!
ensam hemma och på tv är det bara skit.
tog en sväng med sanna förut, bl.a till Norra Berget. mysigt där uppe äre.
och vi konstaterade att Sundsvall är en fin stad, men något död ibland ....
Eller ja . det kanske blir vad man gör det till ?

äh , får lyssna på lite musik och sjunga för mig själv !
det brukar iofs vara ganska underhållande..

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0