bara så ni vet


så har jag bytt till telenor !
ja jag vet att alla ni där hemma nu med halebop undra varför...
Lite jag med faktiskt , han var en duktig försäljare : P nä men , det var bra!
jag kan berätta lite mer ingående för er senare , nicke skaffade också vettja!

ja, jag är nere i linköping med ..
hit har jag längtat mycket. Är då skönt att vara här : )

Idag jobbade nicke , så jag var home alone..
men inte allt för länge. Carina kom hem och då tyckte hon att jag kunde fördriva
tiden med en tur ut till Tornby, aa det Ikea och Ikanohuset som det fortafrande heter här ligger.
Jag hittade , å jag hittade såå bra faktiskt , nöjd !

niclas är på träning nu..
så nu får jag underhålla mig själv : )
på återseende ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0