mys med sanna och linus .


ja, de blev det ikväll :D
Kollade på Notebook . Vilket var ganska länge sen nu!
Sanna tyckte den bra, vilket var tur. För jag vill inte vara den som
sitter bredvid henne då hon har fått tips om en film som sen visa det sig
vara rena skitfilmen... Sanna är en go tjej, men kan bli rätt less då : P
Linus sov för det mesta, när han inte sprang runt och hoppa upp och ner...

idag vaknade jag av en glad nyhet : )
nikke har fått jobb!

.. har gått en kort sväng på stan.
hittade ett linne och ett armband. Ett par jenas också, men de blidde inte av!
måste ha ett par byxor iaf och nå mer tröjor. Eller det jag egentligen skulle behöva
göra är att förnya hela min garderob... bara blää^^

trampat två gånger har jag gjort
kollat på prison break, där jag typ höll på att svimma av nervositet !!!
och som vanligt vid det här laget så är jag inte trött..
Så jag tar och kollar lite på Kyle , ja det gör jag!

.... tänkte försöka komma upp tidigt imorrn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0