HULTSFRED 08


Inga dagar kvar och jag är så laddad som man kan bli .
Packat klart har jag gjort och tycker själv att jag lyckats jävligt bra, två väskor !
Har fortfarande så ärenden att uträtta innan avgång , ex. hämta tågbiljetterna.

Men först nu nalkas det student.
Agge går ut i vuxenlivet Kl 15:00 på Skvadern.
Blev lite nostalgisk förut och provade min studentmössa ;D
Skulle inte ha något emot att bara göra om just denna dag!

Sen blir det väl mottagning hemma hos agge med mat och dryck!
Börjar väl redan då och festar. För jag snackade med Lina förut och dom hade supit sen 8 imorse :D
Så om man ska hinna lite ifatt och komma in i festivallivet direkt är det lika bra att börja lite smått.

Så nu sticker vi !
HULTSFRED 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0