hej jag heter malin . .


.. och jag är en mycket upptagen kvinna!
som ni kanske märker. Jag har så mycket annat för mig just nu. Vilket är ovanligt!
Kan bero på att jag har ju min man kvar på besök : ) och det älskar jag jue <3

Påskharen kom iår med !
och idag är allt slut , usch vad äcklad jag blir : /
men det är så det får vara under påsken. De är mys!

Ajuste , jag är kattvakt :O
måste nog åka upp till Linus nu en sväng.
Han var ju här hela dagen igår. Då var han en riktig mysis..
Klart man ställer upp när kärleksparet är bortresta..... till Leringen ;O WIE!

om ni ser en förövrigt vacker dam, men som har ett gult skatbo på huvudet.. bli inte rädda!
JAG MÅSTE GÖRA NÅGOT ÅT MITT HÅR ! funderar STARKT på att bli brunett på heltid igen.

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0