direkt från källaren i alorp.


idag klev vi upp tidigt.. Nicke skulle på arbetsintervju! jag tro det gick rätt bra faktiskt, Så förhoppningsvis så har han jobb snart : ) Jag var kvar hemma och latade mig. tog en lång dusch, spelade hög musik på tv:n, drack en kopp kaffe och hämtade in posten. Det är ändå skönt på något sätt att komma upp tidigt , runt halv 9-9 ..

fick ett sms av sanna tidigare idag där det stod:
"Hur är Linköping?" - och jag kan bara säga att det är bäst , plus att vädret har varit kanon idag !

Jag har nu betalat och hämtat ut min 3-dagars biljett till Hultsfred.
så nu finns det absolut inget återvändo , men det blir nog hur great som helst ;D
det är bara att man får ställa in sig på lite sömn och fylla ! kommer nog behöva läggas in hos mamma
när jag återvänt till Sundsvall . men jag ser fram emot det .. absolut !

I söndags blev jag bjuden på restaurang
vilken man jag har alltså <3

kim och nicke sitter och spelar tv-spel just nu.
det är en upplevelse i sig kan man säga , så inne i matchen ! :O
orka inge mer !
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0