buhu!


Haft fullt upp i helgen känns det som. det har varit en bra helg.
I fredags blev det en hemmakväll med tacos och IDOL.
Bakade också krämbullar som blev gudomligt goda och stora.
Måste nog göra mig en egen receptbok och samla allt vi har bakar.
Allt blir lyckat. ja.. kanske inte när vi skulle göra vaniljhjärtan.
Då det bara blev massa smulhögar och inga hjärtan. - men man ska prova för att lära!

Lördagen spenderades framför tv:n med trav, fotboll och wii.
vi spelade på travet, men det blev inga miljoner där inte. 5 rätt kankse.
men jag är proffs på mario party!
Kom på en superbra ideé att börja baka klockan halv 3 på natten.
Och det var inte vad som helst utan: glömda maränger med genialisk citronglass.

ännu en halloweenhelg som är över alltså!
Blev inget bus eller godis för min del, men visst har jag klätt ut mig!
Vet inte riktigt vad jag föreställde men läskig var jag tydligen.
Nä men det var så här. Albin hade sitt 7-års kalas igår, med just temat halloween.
Så självklart ställde vi upp och spökade ut oss för att skrämma 20st 7-åringar.
Eller ja , för vissa blev det för mycket! Dom skulle iaf gå en slinga ute och hitta ledtrådar till skattkistan som var fullproppad med godis! men för att ta sig runt och hitta alla ledtrådar så var dom då tvungen att passera olika "stationer" där då vi befann oss.Det var riktigt skoj faktiskt. haha!

På onsdag ska jag på arbetsintervju! : )
Spännande.

Slänger upp lite bilder från helgen.

 

   


Kommentarer
Postat av: agge

haha jävla dårar! ;) Hoppas det går bra på arbetsintervjun gumman! :) saknar dej!

2008-11-04 @ 00:52:42
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: sanna

Haha, ja nog blev ni hemska alltid !

2008-11-04 @ 13:06:39
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: Annsofie

Haha... vilka fina bilder! :) läskigt värre Vart ska du på arbetsintervju nånstans då? kram // Annsofie

2008-11-05 @ 21:22:38
URL: http://annso.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Haha, shit vad läskiga ni såg ut :O Jag hade dött :P

2008-11-06 @ 13:19:29
URL: http://cillii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0