JAG MÅSTE TVÄTTA BILEN!


Tråkigt höstväder idag!
Skulle gå ut och gå nu men det började precis regna.
Och väntar jag för länge blir det alldels för mörkt för mig.

Glöm inte att gratta far din idag på farsdag, min pappa är bäst <3
Det har blivit mycket grattande nu på senaste tiden.
Leif i onsdags, jocke i fredags, mamma igår, millan igår, pappa idag, Daniel på tisdag!
Fan, jag har inte råd med det här.Alldeles för långt kvar till den 25:e. hua.
Det första jag måste införskaffa mig är ett par byxor. hel sjukt !
Jag har inga byxor Ett par byxor och ett par jeans skulle vara bra.

Har inte hört något om jobbet än. Hoppas jag hör något imorrn faktiskt!
och blir det att jag får jobb, blir det snabba puckar. LÄGENHEEEET! :D

Igår blev det monopolkväll/natt.
det är ett spel som jag bara kan bli förbannad på.
men hur bra går det för mig då? Sista omgången kom jag runt mitt första varv
när dom hade gått tre varv och köpt allt. Jag vet inte om jag kanske lägger upp fel taktik?

ikväll blir det mera Andra Avenyn.
Det som är det bästa på söndagarna !


Kommentarer
Postat av: sanna

Men vafan malin, nu kommer du hem på engång !

om du får jobbet kommer du ju aldrig mer komma hem.

Nu blir jag snart arg! xP



Jo jag ska vara i stan på nyår. Så enkelt är det. du kan sluta tjata nu ;)

Och ja, jag har äntligen hittat en dunis :)

Kom hem o hämta jackan då? ;P

2008-11-09 @ 17:00:34
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: agge

haha jaa då vet du ju precis hur kräsen jag är! Jag får panik! Ring mej imorgon! :)

2008-11-11 @ 02:31:25
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej. Vart har du tagit vägen? Har inte sett dig på evigheter!!! Jobbar du kvar? Ska du lämna oss??? Fattar nada. Skriv o berätta.

Kramar

2008-11-14 @ 11:42:48
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0