Veckan som varit ...


Har varit fartfylld minst sagt.
Det händer så mycket i mitt liv just nu att jag
hinner nästan inte med själv !
Men det är väldigt roligt och spännande : )

Ska börja plugga nu lite småkurser i December.
Bland annat Matte B som jag valde att inte läsa
på gymnasiet. Efterhand ångrar jag mig! Eftersom
man tydligen inte behövde vara med på lektioner
och inte göra ett enda prov, utom några uppgifter
på slutet för att få G. Så gjorde en nära vän till mig.
Sen så kanske man inte lärde sig så mycket av det
men det finns ju där. Nä jag väljer att läsa den
kursen på 2 veckor för att få ihop till heltid och fullt
studiebidrag. vafan , jag måste ju ha pengar :P
Men jag har ju ett proffs till hjälp : ) eller ja , flera här!

Känner faktiskt att det ska bli kul att plugga lite igen.
De är ju trots allt 1½ år sedan man stod där och viftade
med mössan och betygen i högsta hugg! underbara tider!

jag har förövrigt världens bästa vänner , familj och pojkvän <3

Förra veckan hade jag rätt att Robin skulle åka ur.
Men ikväll så hade jag faktiskt fel. jag blir så förbannad!
TA UT JOHAN , JOHAN, JOHAN! orka inte med han mer nu.
Kom även på att jag måste lyssna på "Fields of gold" .
Gudars så bra låt det är.

Just nu sitter jag här själv och funderar på om jag ska se en film.
Såg sista avsnittet av Andra Avenyn nyss. Bästa serien :D
Imorgon blir det innebandy igen. Hoppas på bättre tur denna gång.

Kommentarer
Postat av: Anna

nee jag jag gör ju inte det.. men har förstått att tonerna även hörs där...

2008-11-25 @ 13:36:57
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0