you can do it !



IKVÄLL ÅKER ROBIN UR IDOL!


mitt jobbsökande går bra, men inget vidare med resultaten.
Hittar faktiskt en del intressanta saker, men får ju inget svar!
Blir lite irriterad över att dom inte svarar - iaf typ, nej tack!
kort och bra samt då vet jag att dom inte är intresserad.
men snart .. så kanske.

jag är less på att inte ha en stadig ekonomi så jag kan flytta hemifrån.
Vill inte bara behovare längre, Iaf ha nått kontrakt. Typ 20t/v,
VAD SOM HELST! Bara jag vet på ett ungefär.
Just nu , hatar jag IKEA!

Blir det inget jobb, så kanske plugg!
Iaf några enstaka kurser.
Funderar på "Beteendevetarskaplig kurs" , 1år.
Den verkar vara mycket intresant. Dessutom har jag hört
mycket bra om den. Så, varför inte?

Har faktiskt tittat på en lägenhet.
Och ska titta på en till imorgon eventuellt.
Tyckte om den första, och jag tror att den skulle kunna bli
väldigt mysig och bra.  Så man kan ju alltid hoppas att
jag har tur nångång. lite medvind tack!

Innebandy ikväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna Malmsten

Hej. Nä jag hoppas på att bli gravid nästa år o nej det var tyvärr inte du som jag utmanat, men jag kan utmana dig nu om du vill ;-)

Jag har inte jobbat på 1 vecka, jobbar i helgen men det är allt jag fått för nu :-( Hur less jag oxå på detta behovande, hur i sjuttsicken ska man klara sig på det!??? Får se om det är nån chef där imorrn som jag kan fråga om tider...

Kramisar på dig.

2008-11-14 @ 18:57:07
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: rappelen

Beteende har jag också funderat på mallan :) men då äre svårt med jobb sen :P saknar dig puss vännen

2008-11-16 @ 11:46:09
Postat av: agge

jaha, det visste jag inte! kanske därför han är så dålig på att sjunga då! :O

2008-11-17 @ 00:55:55
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: Anna

hello. har du pratat med den där tjejen, för det är ingen som har ringt mig...

hata är ett starkt ord.. :) men jag förstår frustrationen! allt bra annars? hoppas att det går bra i lägenhetsdjungeln. ta hand om dig!

2008-11-18 @ 12:48:09
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Anna

haha ja det är bra att du inte va så allvarlig.. med mig är det bra, veckorna bara flyger iväg!

men va spännande att plugga lite, ser att du funderar på beteendevetenskap, det är bra, det kan jag skriva under på! :) och inte alls, som någon skrev ovan, svårt att få jobb efter! ha det så bra och lycka till! kram

2008-11-19 @ 19:48:19
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej. Har ännu inte fått en enda tid i december. Frågade om tider idag och fick fredag nästa vecka. Inte mycket att hänga upp i julgranen inte :-(

Men men det är bara o hoppas o hoppas o vänta o vänta...

Kram

2008-11-21 @ 18:41:55
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Annsofie

Hejhej! Lovar att knäppa lite kort nu när vi julpyntat klart! :) Sen håller vi ju fortfarande på och smårenoverar lite så än har vi inte riktigt fått nån ordning och reda! :) kramis

2008-11-21 @ 23:08:13
URL: http://annso.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0