det borde vara förbjudet^


Alla säger att jag är för snäll.
och det kanske är så?




Jobbade idag, i kassan. det var kul att göra något annat ändå. Har ju somsagt inte varit i kassa sedan januari. Men det flöt på bättre än vad jag trodde. Mycket folk och dagen gick snabbt. Sen var det bara hem och byta om för ikväll väntades 30års kalas. trevligt. Jag var lugn och städad ! ;D på något sätt känner jag fortfarande snapsen i magen. Den bestod av hembränt med hallonsmak, gaaaaah!

Morgondagen blir nog lugn.
Nu ska jag väl egentligen försöka sova, men känner mig inge vidare trött tyvärr. allt i sin ordning med andra ord.

Kommentarer
Postat av: sanna

Vem fyllde 30?!

2008-09-21 @ 15:15:22
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0