Tisdag


Somnade sent, men vaknade tidigt!
Klev upp och tankade hem one tree hill, som sågs direkt. Har inte sett prison break än, men ska väl göra det. Är lite besviken på den serien faktiskt. Varför inte avslutat efter säsong 2? när det var som bäst. eller till och med säsong 1. Men nu måste jag se den ändå för att veta hur det slutar. Men one tree hill, alltid lika bra : )

Besökte arbetsförmedlingen också. Måste tillbaka dit imorgon och lämna papper och fylla i något mer. Men blev somsagt inskriven ändå idag så nu har jag börjat stämpla. Känns skönt!

Åkte ut på Birsta med Sanna.
År lite mat och snackade framtid , planer och massa ideér : )
slutade med att båda fick ont i magen, så vi gick in på IKEA och köpte lite grejer till Sannas lägenhet.
å nu är jag hemma. Sanna tycker inte om att ha folk omkring sig när hon ska dammsuga.. som glor! så jag fick åka hem :P Kanske ska städa jag med?

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med din om serierna! Prison break borde ha slutat för länge sen, men man ser det ändå för att se hur det slutar haha. Och one tre hill är som du säger alltid lika bra!! :)

2008-09-17 @ 11:46:31
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: agge

2008-09-17 @ 16:48:49
URL: http://a
Postat av: agge

Oj, var lite för kvick när jag skulle kommentera så det gick lite fel! :P sugen på att dela med dej framtidsplanerna någon dag tillsammans med en kopp kaffe? jag vill också veta! jag är nyfiken! :)

2008-09-17 @ 16:53:06
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0