du får kalla det vad du vill .


april har bara rusat iväg.
Sköna maj välkommen!

Ledig idag, som jag typ varit i en vecka nu.
Har ju haft hemtentan och jobbat med iofs.
Men det är tur att man har mamma, som kan hjälpa med.
Så nu är den klar. Jag hoppas den är bra så jag får ett G.
Orka inte med nå kompliteringar eller nåt. Ett enkelt G tack!

Tvättat idag - Jag vet , tvättar hela tiden som alla säger.
men jag tycker det är äckligt om det ligger för länge.
Försöker tvätta iaf varje vecka om det går. Nu går det ju
när jag för det mesta är hemma om dagarna. För kvällstiderna
försvinner ju rätt mycket fortare. Sen har vi inte så stor korg heller.

Valborg, sista april, 30 april, torsdag - vad händer?
Har inget speciellt planerat än. Men om jag har tur
kanske vi har soffan på balkongen på plats så man kankse
kan grilla lite och mysa med lite folk. Vi får se. Men det
är kanske bra och bestämma något ikväll. Det blir nog min
första valborg utan mina brudar :O
Nån av min klasskamrater som vill joina en öl efter inlämning av tenta?

Ska börja med middag snart . Ska se om det ens går att få ihop något.
Vi har inte särskilt mycket hemma just nu. Basföda men inget till !
Vi kanske borde åka och handla. Men idag lär det int finnas tid till det.
Champions leauge ikväll , Man-U-Arsenal. Folket kommer hit :)

vad kan man göra för smarrigt av 2 paket bacon?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0