It´s Friday , Im in love .


Helg igen! underbart. Speciellt när det är sånt här väder ute med.
Är sjukt sugen på att tända en grill och sätta mig någonstans och dricka en kall öl.
Men har inte planerat något för kvällen än. Får se om det händer något roligt .

Imorgon ska vi grilla iaf. I Vikingstad. Det blir nice.
Hoppas det är sånt här väder i morgon med bara.
Men dom har ju sagt att det ska bli väldigt soligt i
södra delen av Sverige så. Och där bor jag ju nu , wii : )

Har varit på skolan hela dagen och jobbat med uppgiften.
Det går framåt, men i en aning långsam takt tycker jag.
Redovisning på tisdag, och vi har skrivit 1 sida av typ 8.
Men det är vår grupp i ett nötskal, stressar sista minuten!
Åkte hem, gick och tränade på en gång. Har varit dåligt med
det denna vecka. Kom av mig lite efter påsk här. - så skärpning!

Nu väntar jag på att nicke ska komma hem så vi kan fixa någon middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0