jag mår illa av sjukhuslukt !


Påsklovet börjar idag. Känns skönt att kunna säga så.
Inge skola nu för än på tisdag, Och då antar jag att vi har
mycket att göra. Vilken jävla uppgift vi har nu, nu är jag less på´t.

Sämre väder idag, moln och en gnutta regn mitt på dagen.
Känns värre att vi lämnar Linköping i påskhelgen när det ska
bli SOL och över 15 grader varmt här. Då åker vi till slasket och
underbara Sundsvall. Ska få träffa alla, så slasket kan jag stå ut med <3

jag ska tipsa någon om att tipsa Sundsvalls sjukhus om att införskaffa
en tv till väntrummet på akuten. För vad jag vet har dom inte det. Det var
det bästa idag när jag satt och väntade...väntade och väntade. Det gick
hur som helst bra tillslut. Känns skönt att allt är kollat ordenligt .
Nicke har upplevt smärtor i bröstet och svårt att andas flera kvällar irad.
och inatt var det extremt. Så känns bra att vi iaf har kollat upp det nu .
Jag har svårt för sjukhus. sjukhuslukten ger mig obehag....

Imorgon blir det först tvättning kl 12 och lite ihopstädning och packning!
Sen blir det 6 timmars bilfärd. Ska bli skönt att komma hem och äta massa
gott och bara ta´t lugnt. Eller lördagen blir full fart har jag hört ryktas om : )

SÅ, mot snön och mot slasket tills på söndag eller måndag!


Kommentarer
Postat av: agge

mjohodå tänk för att dom har tv här också! ;P Ses imorgon darling! pusss!

2009-04-09 @ 05:05:02
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0