Onsdag.


Tillbaka i vardagen igen.
Man blir lite dagvild när man fick en gratis helgdag.
Men känns skönt att det är torsdag imorgon och sen
fredag och helg igen.

blev ingen träning igår. Så istället gick jag och tränade klockan 8 imorse.
Vilket var en mycket dum idé. Speciellt idag när jag var så grymt trött.
Har varit tröttare än nånsin idag av någon anledning? Tränade en sväng,
sen gick jag hem och åt frukost och la mig på soffan innan skolan. Åkte upp
och insåg att vi hade en del att göra tills på tisdag då vi har redovisning på
grupparbetet. ORKA! Känns som jag inte orka med denna kurs längre. Plus
att vi ska ha hemtenta och komplitera vårat förra arbete mitt i allt . - hua !
Jag behöver en semester tror jag.

Barnvakt till Albin just nu. Så nu är det wii-spelade som gäller här hemma.
Sen kommer det massa folk och ska se fotbollen :) ManU - Porto, champions leauge.

Nu ska jag göra lite skolarbete, blä !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0