AUGUSTI


en bra månad, jag fyller år. Ungerfär som alla mina nära och kära gör...



Men det är ju så mycket annat som ska hända nu med:
- Skolan börjar den 17.e, vilket är otroligt spännande. Hoppas det blir bra.
- Aggebagge-lillsnurra flyttar hit. Vilket betyder att vi kan vara med varandra varje dag :D
- Åker hem till Sundsvall under mina födelsedag. Nicke är på träningsläger hela helgen.
- Förhoppningsvis blir det en utomlandsresa i slutet av månaden. Skulle behövas faktiskt.


Har jobbat idag och igår. Började 06.45 i morse. Hövva vad trött jag var. Helt sjukt. Klockan ringde kvart i 6. Men upp och iväg kom jag och tjänade ytterligare en hacka idag. Gick och tränade direkt när jag kom hem. Försöker komma igång regält nu igen. Tränade i går med. Känns lättare när ändå nicke tränar, då är man 2 liksom :) Så, nu är jag helt slut i kroppen. Så det blir lugnt ikväll hemma i soffan.

Imorgon blir det grillning hos Tanja med folket och sen en sväng på Skänninge Marknad. Blir väl lite inhandling. Jag menar, om man ändå ska gå så måste man inhandla iaf korv, chips och cocosbollar :P Ellerhur!? Ska nog även till Nässja och fiska kräftor. Vilket jag aldrig har gjort. För jävla goda att äta. Blev sugen på kräftskiva nu ;D


nu måste jag hämta mitt paket från bubbleroom på affären.
Later


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjaa Babe. Tack =) Ja, jag vet, det går fort nu, bara en vecka kvar nu jue. Jag böjar bli lite nervös faktiskt..! Men jävlar vad kul det ska bli, skönt att du finns i närheten så jag har någon som jag känner igen! Puss

2009-08-09 @ 20:13:17
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0