LÅNG RESA


Vaknade halv 9 imorse när nicke gick på jobbet
pussades lite och sen somnade jag om. Kände att
jag hade gjort det mesta så behövde inte stressa.
Åker hem till Sundsvall och folket idag. Ser där
emot inte fram emot tågresan. Länge sen jag åkte
men jag kommer fortfarande ihåg känslan. Man är
som ett barn - Är vi inte framme snart? Fast jag
sitter tyst för mig själv och tänker så mellan
Norrköping - Sundsvall typ. Tidningar har jag köpt
men de läser jag klart innan Stockholm.
Jag ska nog komma påett sätt att underhålla mig själv!

Försöker påminna mig själv om att jag måste
köpa batterier, annars har jag inte ens någon musik.
Om det är någon som hinner läsa detta före kl 12.45
så får du gärna påminna mig via sms eller en signal!
Annars är det bara att höra av sig senare av mer ett
underhållande skäl.

Vad tyckte ni om vår julgran då?
Riktigt nöjd. Blev genast massa julstämning.

Nu blir det lite tv innan det är dax att släpa väskan
och mig bort till station. Tur att det är nära.
Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Carro

Välkommen hem! Svinkallt, MASSOR med snö och så underbart som bara Sundsvall kan bli ;) Ha en riktigt God Jul och hälsa familjen! Kram!

2009-12-22 @ 15:16:42
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0