LÖRDAG


Och här sitter vi och slappar, jag och agge alltså.
Nicke är på julbord med jobbet så vi har lite mys
själva ikväll. Vi ska äta tacos och kolla lite film.
Känns väldigt skönt att inte göra något alls i helgen.
Utan bara vara hemma och ta det lugnt. Efter förra
helgen känner jag mig inte alls sugen heller !

Idolfinalen igår blev ju inte särskilt överraskande.
Men jag hejade på Calle och jag tror att jag röstade
8 gånger tillslut :) Men jaja, jag försökte!
Men vad ville Eriks tjej egentligen? ta bort! Gulligt
till en början men sen kunde hon väl ha hoppat ner?

Tredje advent imorgon, vart tar tiden vägen?
Om två veckor är julen över och all hysteri.
Jag måste fixa julklappar, iaf till Nicke. Men jag
har lite beslutsångest. Har ganska stor koll på vad
jag ska köpa till alla iofs. Och det känns skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0