LUCIADAGEN


Det snöar faktiskt i Linkan idag, och det smälter
inte på en gång heller. Så min utsikt just nu är vit
och det fortsätter att falla lite lätt. Det är fint :)
Det är ju inte så ofta man får se snö här nere.
Har ögötarna tur kanske det ligger kvar till jul !

Sov länge idag, riktigt skönt. Imorgon inleds den
sista veckan i skolan innan jullov. Länge sen man
hade jullov. Hade nästan glömt bort känslan -underbart!
Iofs lär jag behöva plugga lite ändå under lovet.
Agge åker hem till Sundsvall redan på fredag, så vi
tänkte försöka hinna med lite julmysbakning något veckan.
jag åker inte hem för än på tisdagen veckan efter.
och vad som händer på nyår vet jag inte än.

Idag har vi inga planer alls. Just nu har jag myst till
det lite med massa ljus. Det behövs i vår kalla lägenhet.
jag har tänt tre ljus - Tredje advent idag ju!
adventsfika kanske?



.. fortsatt trevlig luciadag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0