OMG



Blev ingen uppdatering igår av ett enda skäl !
Det var den värsta dagen i mitt liv, verkligen.
Jag har aldrig varit så bakis i hela mitt liv- fyfan.
Jag rörde mig inte ur fläcken förutom till toan.
Och hur kunde detta ske då?-  jo!

Millan var hemma från Norge i helgen och vi körde
vårat så kallade "after julbord". Var rätt osäker på
om jag skulle delta först, men det blev så tillslut.
Kvällen slutade inte som jag tänkt mig iaf och de
fick jag sota för- NEJ FÖR ALKOHOL NU ETT TAG!

fortfarande bakis idag, vet är detta?
Har varit i skolan och träffat min trevliga grupp :D
Litteraturseminarium stod på schemat och var ett
obligatoriskt moment, och jag blev godkänd. Gött!
Åkte hem och slappade lite i soffan. Fick något ryck
nu att städa. Dammsög och moppade golven, så nu
luktar det gott här igen. Skulle ta mig en välförtjänt
lång dusch, men mitt uppe i schampooneringen så
fylls duschen med vatten och det blir tvärstopp överallt.
Så det blev en kort och snabbt dusch, huh! Fick ringa
jouren som fick komma hit och hjälpa mig.

Nu blir det lite kvällsfika med agge och nicke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0