VAD HÄNDE?


Helt plötsligt blev det jättevinter här nere.
Och värre verkar det bli. Har snöat konstant
hela dagen och ser ut att forsätta ett bra tag
till. Vet inte vad jag tycker om detta faktiskt!

Det märks att det är jullov snart. Ingen har
någon större energi till att göra något vettigt
som vi egentligen borde göra. Vi fick till lite
idag iaf, så det var ju bra :) Ska fortsätta
imorgon med, men på fredag är vi lediga.
eller vi tog oss ledigt faktiskt :D

Något jag aldrig mer ska göra iaf är att
gå och handla massor utan bil. Även om
affären ligger 500m bort. Snöstorm knappt
och två tunga påsar, aldrig mer! Kunde inte
röra armar eller händer när jag kom hem.

Nu ska vi fika lussebullar och kaffe.
Sen ska jag fundera på¨någon middag kanske?



på väg till bussen från skolan.
Så vitt var det då.

Kommentarer
Postat av: sanna

Vaga for fan inte klaga pa snon!

Iallafall inte sa jag ser ;)



PUSS ÄLSK! :D

2009-12-15 @ 22:23:22
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha! Jag ska försöka för din skull då :P

PUSS BABE <3

2009-12-15 @ 22:55:57
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0