fettisdag, gillar´t .


Idag får vi äta semlor. minst en iaf !
sen kan man kankse smaska i sig
lite mer fett, när det ändå är en sån dag.
Måste pallra mig in till stan och köpa några först.

Den här veckan känns hetsig.
Resten av veckan lyder som följande:

Tis: Städa, läsa, stan och fotboll.
Onsdag: Inlärningsdag på Willys 8-15 , läsa.
Torsdag: Tvätta, Inlärningsdag på willys 15-21, läsa.
Fredag: Läst boken på 370 sidor helst
Lördag: Avkoppling med innebandy och sen fest.
Söndag. Göra klart allt inför seminariumet på måndag!

Champions leauge ikväll så det kommer lite folk hit.
Kylen är nästintill tom så jag har ingen aning om vad
jag ska laga till middag heller, och räkningarna börjar rulla in.
Men jag älskar detta liv :D

Nu ska jag klä på mig, läsa lite och sen dra mig in mot stan!
HejDå!

Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS till jobbet fröken ös! =)

PUSS

2009-02-24 @ 13:20:33
URL: http://missloord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tagga feeeest på lördag :D :D :D





2009-02-25 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0