mer vinter än någonsin.


Idag klev vi upp 10. skönt att komma upp i tid
och ändå inte känna sig så trött som man annars brukar.

Åkte iväg och kollade på innebandy. Bilen var täckt med snö.
Började snöa massa igår sen har det snöat massa idag.
Så nu är det rätt mycket ändå. Trodde det skulle bli vår ju .
Bilen ser renare ut iaf, än så länge. Tur att jag inte tvättade
den som jag tänkte i förrgår, hade varit ganska onödigt .

matchen gick bra iaf , jag agerade filmare.
Fick ihop några bra klipp iaf. Åkte hem med sällskap,
spelade wii och beställde mat från Florens, kebabsallad :)
Skönt att man får pengar på onsdag! - välbehövligt !

Börjar kl 13 imorrn, skönt med lite sovmorgon.
Nu ska jag se någon serie tänkte jag, medans
grabbarna leker med sin bästaste leksak - tvspelet ;D
Helt otroligt att det handlar om liv och död - roligt att titta på alltså :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du och dina serier :) Ses imorgon pluttan. Puss på dig. (Som sagt en utekväll är det snart dags för:D)

2009-02-22 @ 22:46:41
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0