torsdag.


Kom hem precis efter ännu en dag på willys!
Gick mycket bättre idag iaf, men koderna sitter
inte riktigt så bra än, men det flöt på bra ändå : )
Nu får vi se när det blir nästa gång!

Hann bara in så var det dax fär tvättstugan.
Har på mig till klockan 5, så jag vet inte riktigt
om jag kommer att hinna tvätta allt. kankse ,
min inte torka allt. Nästa vecka har jag skola
med hela veckan utom fredag. jaja.

Handla måste jag göra ikväll med, kris !
Nicke tränar ju och jobbar till 6. STORhandla.

Dom har varit och målat vårat halltak idag.
Riktigt vitt och fräscht. Luktar lite mycket.
Hade ont i huvudet när jag kom hem men nu
ännu mera. Hungrig är jag också. Blev bara
en banan och kaffe idag. Nu är jag gnällig.
Jag är trött och stressad. Boken går bajs, har
alldeles för många sidor kvar. Trött blir jag.

Nu ska jag slappna av lite innan det är dax för tvättstugan igen!
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0