DU ÄR UTMANAD!


Sitter nu och njuter i min soffa och kikar runt och läser bloggar.
och fick syn på att jag har blivit utmanad av Ann-Sofie.
och jag antar utmaningen!

4 av mina favoritprogram på tv.
just nu är det:
- Vänner
- Top Model
- Let´s Dance
- Repriser av one tree Hill.

4 saker jag gjorde igår.
- Tvättade
- Diskade
- Lagade mat
- Köpte glass

4 saker jag ser fram emot.
- Sommaren
- Lön
- Inflyttningsfest
- Årets första glass på Bosses Glassbar,

4 av mina favoritrestauranger.
- Olympia , grekisk restaurang.
- Ming Palace.
- MAX
- Coffee House

4 saker på min önskelista.
- Att jag ska klara av skolan.
- En Soda Stream
- Att mina vänner alltid kommer att vara mina vänner.
- Att mitt hår växer fortare,

4 personer som jag utmanar.

Agge
Sanna
Lina
Johanna M

Kommentarer
Postat av: Anna

hello! allt är bara bra. skönt att vara tillbaka i vardagen igen efter en lååång julledighet.

hur går allt för malin då? ser att du sköter dig i skolan ialla fall! :)

ta hand om dig!

kram

2009-01-10 @ 13:28:27
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Anna

kul att det går bra! jag var ledig i över två veckor så det var riktigt skönt! var bara hemma och mös med familjen, även syster var hemma från varberg. men nu är man tillbaka i verkligheten å det är skönt det oxå. varit ledig i helgen nu å bara slappat, det är nästan så att man blir lite rastlös :)

ha det så bra!

kram

2009-01-11 @ 12:28:05
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, jag trivs bra. det känns bättre och bättre. just nu bor jag på söder. hyr ett rum i en lgh, men de som äger lgh:en bor utanför stan och använder den som övernattningslägenhet. så det har funkat bra nu under uppstarten. men nu känns det som att det är läge att kanske skaffa ngt eget. det enda krav jag har är att det skall vara nära kommunikation så att man tar sig lätt till jobbet. kollat runt lite på kungsholmen och på söder. så håll tummarna och hojta till om du har något i bakfickan!

2009-01-11 @ 15:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0