En nyhet som är på sitt vis underbar!


Är det inte typiskt då?
Jag har sökt jobb hur länge som helst.
Men aldrig fått napp eller visat intresse.
Jag lägger jobbsökandet på hyllan och
bestämmer mig för att plugga. Kommer in
på kursen och träffar ett underbart gäng
och känner verkligen hur bra det är : )
och idag ringer en människa mitt uppe i
gruppseminariet och hör sig för om jag vill
komma på intervju angående ett heltidsjobb
på ett nyöppnat café här i stan. KUL! Spännande
om inte annat. Har ju aldrig varit i den branschen.
Men det känns så jävla typiskt. Kankse skickade in
den där ansökan i september eller nåt. Men ja, jag
har ju inte fått jobbet än, men det känns så tråkigt!
För självklart hoppar jag av kursen om jag får ett heltidsjobb!
Men helst skulle jag vilja gör både och. Har ju träffat
så många nya vänner nu. Men ja, man får väl nya : )

Ledig imorgon. Och då ska jag tvätta - Keeeeewl!
Men ska nog ta en sväng på stan med. Jag måste
verkligen hitta nya byxor nu, eller till och med 2 par.
jag är byxlös, vilket jag varit ett år nu ungefär.
Hittar ju aldrig några som känner sådär perfekt.
Skor måste jag också ha. Nu är våren påväg, då är
det alltid lika roligt och handla kläder.

Nu ska vi se på serier snart .....
HejDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0